BRÄNDI-ILME, JOKA PUHUTTELEE HALUAMAASI KOHDERYHMÄÄ TOIVOTULLA TAVALLA
Minun tavoitteeni brändisuunnittelijana on yksinkertainen: luoda yrityksellesi brändi-ilme, jolla yrityksesi näyttää uskottavalta ja tavoittaa kohderyhmänsä.
Kuvittele, että yrityksesi näyttää ulospäin siltä, mitä sinä tiedät sen olevan.
Sinä tiedät, mihin yrityksesi pystyy. Nyt haluat sen näkyvän myös muille. Etenkin niille asiakkaille, joita haluat tavoittaa enemmän. Kun suunnittelemme brändi-ilmeen, joka kuvastaa aidosti yritystäsi, sinulla on vahvat mahdollisuudet saada niitä asiakkaita, joita haluat.
Sinun ei tarvitse toivoa, että haluamasi asiakkaat näkevät sen, minkä sinä tiedät olevan totta. Brändi-ilmeesi tuo sen esiin ja auttaa sinua tavoittamaan enemmän ja parempia asiakkaita.

Tässä projektissa suunnittelemme brändin visuaalisen ilmeen, joka vastaa yrityksesi tavoitteita
Kaikki alkaa tavoitteista. Kun suunnittelemme brändin visuaalisen ilmeen, aloitamme siitä, minne haluat yrityksesi kanssa päästä ja keitä haluat tavoittaa. Näiden pohjalta suunnittelemme yrityksellesi brändi-ilmeen, joka ei ainoastaan puhuttele tavoiteltua kohderyhmää, vaan antaa yrityksellesi kantavan pohjan tavoitteiden saavuttamiseen.
Tämä kokonaisuus on tehty sinulle:
Brändi-ilme, joka tukee yrityksesi tavoitteita
Kaikki alkaa tavoitteistasi. Mihin sinä haluat päästä yrityksesi kanssa? Minä suunnittelen yrityksellesi brändi-ilmeen, joka tukee tavoitteissasi.
Mitä saat?

Kun haluat koko näkyvyyden kuntoon:
Kotisivut tuovat brändi-ilmeesi esiin
Brändi-ilmeen suunnittelun jälkeen voimme jatkaa rakentamalla tai päivittämällä yrityksesi kotisivut uuden brändin mukaisiksi ja varmistaa, että yrityksesi näyttää uskottavalta kaikissa tarvittavissa kanavissa.
Näin projekti etenee
1.
Kattava alkukartoitus ja suunnittelupalaveri
Ennen brändi-ilmeen suunnittelua saat kattavat kartoituskysymykset, joilla tutustun tarkemmin yritykseesi, asiakkaisiisi ja tavoitteisiisi.
2.
Brändi-ilmeen luominen
Kun pohjatyöt on tehty, lähden suunnittelemaan yrityksellesi brändi-ilmettä, joka tukee tavoitteitasi. Esittelen sinulle 2-3 vaihtoehtoa, joista valitsemme yhdessä sopivan.
3.
Valmiiden brändiaineistojen toimittaminen
Kun brändi-ilme on valmis, toimitan sinulle käyttövalmiit aineistot sekä ohjeiston siihen, miten käytät uutta brändi-ilmettäsi.
+
Nettisivujen luominen
Jos olet ostanut minulta myös nettisivut, lähdemme luomaan niitä tässä vaiheessa.

Suunnittelen brändejä, jotka eivät ainoastaan tunnu omalta, vaan tukevat yrityksesi tavoitteita.
Tiedän, että sinulla on tavoitteita yrityksesi varalle. Kun suunnittelemme brändi-ilmeen niiden pohjalta, yrityksesi brändi-ilme ei ainoastaan tunnu omalta, vaan tukee yrityksesi tavoitteissa ja puhuttelee haluamaasi kohderyhmää.
Brändi-ilme sisältää
HINTA
Brändisuunnittelupaketit alk. 1260 € + alv.
NÄMÄ VOIMME LISÄTÄ MUKAAN
Jokaisella yrityksellä on omat tavoitteensa ja tarpeensa. Lopullinen hinta muodostuu suunnittelusisällön laajuuden mukaan.
Projektin kesto
Brändi-ilmeen suunnittelu kestää yleensä 3-6 viikkoa.

Tässä projektissa keskitymme luomaan brändin, joka tukee yrityksesi tavoitteita.
Tämä palvelu on sinulle, joka et halua ainoastaan kaunista tai erottuvaa, vaan sellaista, joka tukee liiketoimintasi tavoitteita nyt ja tulevaisuudessa. Tässä projektissa keskitymme luomaan yrityksellesi brändi-ilmeen, joka ei ainoastaan näytä hyvältä, vaan puhuttelee oikeaa kohderyhmää ja tukee niitä tavoitteita, joita yritykselläsi on.
Usein kysytyt kysymykset brändi-ilmeen suunnittelusta
Mikä on brändi?
Sanotaan, että brändi on se mielikuva ja tunne, joka asiakkaalle yrityksestäsi muodostuu. Se syntyy monista eri asioista, kuten hinnasta, palvelun laadusta ja markkinoinnista. Yksi isoimpia asioita vaikuttaa yrityksen brändiin on sen visuaalinen brändi-ilme. Tämä tarkoittaa logoa, värejä ja fontteja, eli kaikkia niitä keinoja, joita brändi-ilmeen suunnitteluun sisältyy. Nämä elementit näkyvät somessa, markkinointimateriaaleissa ja nettisivuilla jo ennen kuin asiakas on tehnyt ensimmäistäkään kauppaa. Niiden avulla luodaan mielikuvaa, herätetään tunteita ja vaikutetaan siihen, miten yrityksesi nähdään. Kun tavoitteena on kasvaa, muuttaa kohderyhmää tai tehdä muita muutoksia, brändiuudistuksella voidaan pyrkiä vaikuttamaan siihen mielikuvaan, joka yrityksestä syntyy.
Mitä jos yrityksellä on jo brändi-ilme, mutta se kaipaa päivitystä – onko brändiuudistus oikea ratkaisu?
Vaikka yrityksellä olisi jo olemassa brändi-ilme, voi eteen tulla tilanteita, joissa brändiuudistus on paikallaan. Näitä tilanteita voivat olla esimerkiksi sellaiset, kun halutaan kasvaa, tavoittaa uusi kohderyhmä tai vahvistaa omaa asemaa markkinassa. Näissä tilanteissa tehdään brändiuudistus, joka tukee yrityksen tavoitteita. Tällöin ei välttämättä haluta muuttaa aivan kaikkea, vaan säilyttää joitakin tunnistettavia asioita vanhasta ilmeestä, mutta päivittää se kuitenkin vastaamaan uusia tavoitteita. Tämä paketti sopii hyvin myös näihin tilanteisiin.
Mikä on brändi-identiteetti? Miten se eroaa brändi-ilmeestä?
Brändi-identiteetti on laajempi käsite kuin brändi-ilme. Brändi-ilme on osa brändi-identiteettiä ja keskittyy brändin visuaalisiin elementteihin. Brändi-identiteetti pitää sisällään muitakin yrityksen brändiin liittyviä elementtejä, kuten yrityksen arvot, viestintätyylin ja persoonan.
Suunnitellaan yrityksellesi visuaalinen ilme, jolla tavoitat enemmän (ja parempia) asiakkaita
Sinulla on tavoitteita. Haluat kasvattaa yritystäsi, tavoittaa erilaisen asiakaskunnan, päästä paremmille markkinoille tai aloittaa uskottavasti. Minä suunnittelen yrityksellesi visuaalisen ilmeen, joka tukee näitä tavoitteita.