UNIIKKI BRÄNDI-ILME ON OSA
tarkoituksellista TARINAASI

BRÄNDI-ILME


Yrityksesi brändi-ilme on sen persoona. Asiakkaat näkevät ensimmäisenä brändi-ilmeen ja varmasti toivot, että se miellyttää heitä, saa innostuksen nousemaan pintaan tai olon kotoisaksi ja tervetulleeksi. Brändi-ilmeellä saadaan tuotteidesi tai palvelusi laadukkuus esiintymään edukseen.

Tämän lisäksi jokaisen brändin takana on omistaja(t), jolla on oma tarinansa. Huolehdin, että brändi-ilmeesi kuvaa yrityksesi ydintä ja tuntuu myös sinusta itsestäsi merkitykselliselle. Yhdessä luomme odotuksiasi vastaavan, strategisesti toimivan ja uniikin yritysilmeen.

Sen lisäksi, että brändi-ilmeesi hurmaa tavoitellun kohderyhmän, antaa se sinulle ja yrityksellesi kantavan pohjan, joka vie eteenpäin ja auttaa saavuttamaan haaveesi.

Uniikki brändi-ilme muodostuu persoonallisuudesta. Sitä kuvaa asetelma, jossa erilaisia persoonallisia esineitä ja heinä.
Sisustussuunnittelijalle ja kuvitteelliselle Ouros Interior yritykselle suunniteltu minimalistinen ja ylellinen brändi-ilme kuvattuna kollaasiin, jossa sisustuskuvia, värimaailma ja logot.

PALVELUN SISÄLTÖ

  • yrityksen tarinan ja tavoitteiden kartoitus
  • logovariaatiot kaikkiin tarkoituksiin
  • brändivärit
  • typografia
  • visualisointikuvat
  • graafinen ohjeisto

VALITTAVISSA TARPEIDESI MUKAAN

  • kuvamaailmaehdotelma
  • sosiaalisen median elementit
  • brändisi mukaiset kuvitukset
  • painotuotesuunnittelu (käyntikortit, esitteet…)
  • muut markkinointimateriaalit

HINTA

Alk. 1260€ + alv.

Jokaisella yrityksellä on omat tavoitteensa ja tarpeensa. Lopullinen hinta muodostuu suunnittelusisällön laajuudesta ja muodostetaan yksilöllisesti juuri sinun tarpeidesi mukaan. Projektiin on hyvä varata aikaa 1-2 kk. Maksu laskutetaan aina useammassa erässä (2-3).


Harkittuja KOKONAISUUKSIA

YRITTÄJILLE, JOTKA ETSIVÄT AITOA JA tarinallista LÄHESTYMISTAPAA JA ARVOSTAVAT AJATONTA MINIMALISMIA.

LOGO


Logo on yksi brändisi tärkeimmistä elementeistä. Logo on yrityksen tai tuotteen nimen yksilöllisesti muotoiltu kirjoitusasu. Usein logon yhteydessä käytetään liikemerkkiä vahvistamaan tunnistettavuutta. Parhaimmillaan logoon tiivistyy yrityksesi ydin ja tarkoitus. Sen avulla jätät muistijäljen haluttuun kohderyhmään.

Logon suunnittelu on sinulle, jolla on jo vahva brändi visuaalisine ilmeineen, mutta logo vielä puuttuu tai sinulle joka haluat uudistaa vanhan logosi nykyistä yritystoimintaasi vastaavaksi.

Jos yritystoimintasi on alussa tai sinulta puuttuu yritysilme, suosittelen sinua valitsemaan brändipaketin, jonka avulla saat kantavan pohjan yrityksellesi.

Logon suunnittelu Kamuki keramiikkastudiolle brändi-ilmeen yhteydessä.
Käyntikortit Luonnonhoiva Lupon monogrammilla ja logolla

brändielementti kukka kuvaamaan hyvinvointi alan yritystä

favicon luonnonghoiva luppo

Valkoinen Luonnohoiva Lupon logo omenankukkataustalla

LOGOPAKETTI

  • yrityksen taustan ja tavoitteiden kartoitus
  • tekstilogo tai logo ja liikemerkki
  • monogrammi, favicon
  • logovariaatiot kaikkiin tarkoituksiin
  • logon käytön pikaopas

HINTA

Alk. 600€ + alv.

Lopullinen logon suunnittelun hinta muodostuu logon tyylin ja variaatioiden määrän mukaan. Varaa ilmainen tutustumispuhelu, niin teen sinulle yksilöidyn tarjouksen.

Brändi-ilmeen suunnittelu lähtee liikkeelle tarinasta. Tarinallisuutta kuvaa kynä ja kirjat. Persoonallisuutta taas pöydälle aseteltu verigreipin puolikas.

”Brändi-ilme on keino
erottua ja herättää luottamusta”

SINUN tarinasi


Valmis yritysilme antaa varmuuden yritystoiminnalle. Yrittäjä istumassa suunnittelutyön jälkeen kahvikuppi kädessä sohvalla selaamassa sisustuslehteä.

Kun brändi-ilmeesi on valmis ja tehty oikein, tiedät sen. Se tuntuu omalta, sinun tarinaltasi. Logo, värimaailma, fontit ja muut toivotut elementit palvelevat tarkoitustasi ja ovat linjassa arvojesi kanssa, unohtamatta kohderyhmääsi, joka on olennainen osa tarinaasi.

Valmis brändi-ilme on helppo ottaa käyttöön ja laajentaa esimerkiksi verkkosivuille ja muihin markkinointimateriaaleihin. Näin se ilahduttaa laajempaa yleisöä, vahvistaa yhteyttä ja herättää luottamusta sinun ja asettamasi kohderyhmän välille.