BRÄNDI-ILME, JOKA PUHUTTELEE HALUAMAASI KOHDERYHMÄÄ TOIVOTULLA TAVALLA


Minun tavoitteeni brändisuunnittelijana on yksinkertainen: luoda yrityksellesi brändi-ilme, jolla yrityksesi näyttää uskottavalta ja tavoittaa kohderyhmänsä.

Kuvittele, että yrityksesi näyttää ulospäin siltä, mitä sinä tiedät sen olevan.


Sinä tiedät, mihin yrityksesi pystyy. Nyt haluat sen näkyvän myös muille. Etenkin niille asiakkaille, joita haluat tavoittaa enemmän. Kun suunnittelemme brändi-ilmeen, joka kuvastaa aidosti yritystäsi, sinulla on vahvat mahdollisuudet saada niitä asiakkaita, joita haluat.

Sinun ei tarvitse toivoa, että haluamasi asiakkaat näkevät sen, minkä sinä tiedät olevan totta. Brändi-ilmeesi tuo sen esiin ja auttaa sinua tavoittamaan enemmän ja parempia asiakkaita.

Tässä projektissa suunnittelemme brändin visuaalisen ilmeen, joka vastaa yrityksesi tavoitteita


Kaikki alkaa tavoitteista. Kun suunnittelemme brändin visuaalisen ilmeen, aloitamme siitä, minne haluat yrityksesi kanssa päästä ja keitä haluat tavoittaa. Näiden pohjalta suunnittelemme yrityksellesi brändi-ilmeen, joka ei ainoastaan puhuttele tavoiteltua kohderyhmää, vaan antaa yrityksellesi kantavan pohjan tavoitteiden saavuttamiseen.

Tämä kokonaisuus on tehty sinulle:

Brändi-ilme, joka tukee yrityksesi tavoitteita

Kaikki alkaa tavoitteistasi. Mihin sinä haluat päästä yrityksesi kanssa? Minä suunnittelen yrityksellesi brändi-ilmeen, joka tukee tavoitteissasi.

Mitä saat?


  • Kattava alkukartoitus
  • – jolla selvitämme yrityksesi tavoitteet, asiakkaat ja ne ainutlaatuiset tekijät, joita haluamme brändissä korostaa.
  • Yksilöllinen brändi-ilme
  • – johon yhdistyy se, mitä yrityksesi on, sekä se, mikä puhuttelee haluttua asiakaskuntaa.
  • Logo ja sen eri versiot erilaisiin käyttötarkoituksiin
  • – suunnittelen yrityksesi logosta eri versiot eri käyttötarkoituksiin, jotta yrityksesi näyttää hyvältä kaikissa tilanteissa.
  • Tarkoin valikoidut värit ja fontit
  • – yrityksellesi tarkasti valikoidut värit ja fontit, jotka välittävät haluttua brändimielikuvaa eri kanavissa ja tilanteissa.
  • Ohjeet brändi-ilmeen käyttämiseen
  • – saat ohjeet siihen, miten käytät brändi-ilmettä ja eri elementtejä parhaalla mahdollisella tavalla eri paikoissa.

Kun haluat koko näkyvyyden kuntoon:

Kotisivut tuovat brändi-ilmeesi esiin


Brändi-ilmeen suunnittelun jälkeen voimme jatkaa rakentamalla tai päivittämällä yrityksesi kotisivut uuden brändin mukaisiksi ja varmistaa, että yrityksesi näyttää uskottavalta kaikissa tarvittavissa kanavissa.

Kotisivut yritykselle, jolla ei vielä ole kotisivuja →

Verkkosivujen uudistus, kun yrityksellä on jo kotisivut →

Näin projekti etenee


1.
Kattava alkukartoitus ja suunnittelupalaveri

Ennen brändi-ilmeen suunnittelua saat kattavat kartoituskysymykset, joilla tutustun tarkemmin yritykseesi, asiakkaisiisi ja tavoitteisiisi.

2.
Brändi-ilmeen luominen

Kun pohjatyöt on tehty, lähden suunnittelemaan yrityksellesi brändi-ilmettä, joka tukee tavoitteitasi. Esittelen sinulle 2-3 vaihtoehtoa, joista valitsemme yhdessä sopivan.

3.
Valmiiden brändiaineistojen toimittaminen

Kun brändi-ilme on valmis, toimitan sinulle käyttövalmiit aineistot sekä ohjeiston siihen, miten käytät uutta brändi-ilmettäsi.

+
Nettisivujen luominen

Jos olet ostanut minulta myös nettisivut, lähdemme luomaan niitä tässä vaiheessa.

Brändi-ilmeen suunnittelija astelee suojatiellä. Taustalla vaaleanvihreä puutalo.

Suunnittelen brändejä, jotka eivät ainoastaan tunnu omalta, vaan tukevat yrityksesi tavoitteita.

Tiedän, että sinulla on tavoitteita yrityksesi varalle. Kun suunnittelemme brändi-ilmeen niiden pohjalta, yrityksesi brändi-ilme ei ainoastaan tunnu omalta, vaan tukee yrityksesi tavoitteissa ja puhuttelee haluamaasi kohderyhmää.

Brändi-ilme sisältää


  • Kattava alkukartoitus ja suunnittelupalaveri
  • Yksilöllinen brändi-ilme
  • Logo ja sen eri versiot erilaisiin käyttötarkoituksiin
  • Tarkoin valikoidut värit ja fontit
  • Ohjeet brändi-ilmeen käyttämiseen
  • Esimerkit, miten käyttää brändi-ilmettä

HINTA

Brändisuunnittelupaketit alk. 1260 € + alv.

NÄMÄ VOIMME LISÄTÄ MUKAAN

  • Nettisivut
  • Kuvamaailmaehdotelma
  • Somepohjat
  • Brändisi mukaiset kuvitukset
  • Painotuotesuunnittelu (käyntikortit, esitteet…)

Jokaisella yrityksellä on omat tavoitteensa ja tarpeensa. Lopullinen hinta muodostuu suunnittelusisällön laajuuden mukaan.

Projektin kesto

Brändi-ilmeen suunnittelu kestää yleensä 3-6 viikkoa.

Sisustussuunnittelijalle ja kuvitteelliselle Ouros Interior yritykselle suunniteltu minimalistinen ja ylellinen brändi-ilme kuvattuna kollaasiin, jossa sisustuskuvia, värimaailma ja logot.

Tässä projektissa keskitymme luomaan brändin, joka tukee yrityksesi tavoitteita.


Tämä palvelu on sinulle, joka et halua ainoastaan kaunista tai erottuvaa, vaan sellaista, joka tukee liiketoimintasi tavoitteita nyt ja tulevaisuudessa. Tässä projektissa keskitymme luomaan yrityksellesi brändi-ilmeen, joka ei ainoastaan näytä hyvältä, vaan puhuttelee oikeaa kohderyhmää ja tukee niitä tavoitteita, joita yritykselläsi on.

Usein kysytyt kysymykset brändi-ilmeen suunnittelusta

Sanotaan, että brändi on se mielikuva ja tunne, joka asiakkaalle yrityksestäsi muodostuu. Se syntyy monista eri asioista, kuten hinnasta, palvelun laadusta ja markkinoinnista. Yksi isoimpia asioita vaikuttaa yrityksen brändiin on sen visuaalinen brändi-ilme. Tämä tarkoittaa logoa, värejä ja fontteja, eli kaikkia niitä keinoja, joita brändi-ilmeen suunnitteluun sisältyy. Nämä elementit näkyvät somessa, markkinointimateriaaleissa ja nettisivuilla jo ennen kuin asiakas on tehnyt ensimmäistäkään kauppaa. Niiden avulla luodaan mielikuvaa, herätetään tunteita ja vaikutetaan siihen, miten yrityksesi nähdään. Kun tavoitteena on kasvaa, muuttaa kohderyhmää tai tehdä muita muutoksia, brändiuudistuksella voidaan pyrkiä vaikuttamaan siihen mielikuvaan, joka yrityksestä syntyy.

Vaikka yrityksellä olisi jo olemassa brändi-ilme, voi eteen tulla tilanteita, joissa brändiuudistus on paikallaan. Näitä tilanteita voivat olla esimerkiksi sellaiset, kun halutaan kasvaa, tavoittaa uusi kohderyhmä tai vahvistaa omaa asemaa markkinassa. Näissä tilanteissa tehdään brändiuudistus, joka tukee yrityksen tavoitteita. Tällöin ei välttämättä haluta muuttaa aivan kaikkea, vaan säilyttää joitakin tunnistettavia asioita vanhasta ilmeestä, mutta päivittää se kuitenkin vastaamaan uusia tavoitteita. Tämä paketti sopii hyvin myös näihin tilanteisiin.

Brändi-identiteetti on laajempi käsite kuin brändi-ilme. Brändi-ilme on osa brändi-identiteettiä ja keskittyy brändin visuaalisiin elementteihin. Brändi-identiteetti pitää sisällään muitakin yrityksen brändiin liittyviä elementtejä, kuten yrityksen arvot, viestintätyylin ja persoonan.

Suunnitellaan yrityksellesi visuaalinen ilme, jolla tavoitat enemmän (ja parempia) asiakkaita

Sinulla on tavoitteita. Haluat kasvattaa yritystäsi, tavoittaa erilaisen asiakaskunnan, päästä paremmille markkinoille tai aloittaa uskottavasti. Minä suunnittelen yrityksellesi visuaalisen ilmeen, joka tukee näitä tavoitteita.