LUONNONHOIVA LUPPO

Valkoinen logoversio Luonnonhoiva Lupon logosta, omenankukkia taustakuvassa.

yritysilme

Luonnonhoiva Luppo on hyvinvointialan yritys, jonka palveluihin kuuluvat keho- ja tunnevyöhyketerapia sekä ravinto-ohjaus. Kantavina teemoina yritysilmeen suunnittelussa olivat terveys, luonnollisuus, läsnäolo, rauhallisuus ja valoisuus.

Logo yhdistettynä kuvioon viestii muodoillaan elinvoimaa, kasvua ja terveyttä edistäviä hoitomuotoja. Kaarevuus taas voidaan yhdistää elämän virtaavuuteen, lempeyteen ja tyyneyteen. Kuvion kolmesta pisteestä muodostuva kukkaosuus kumpuaa vyöhyketerapiasta ja siihen kuuluvista heijastepisteistä sekä Luonnonhoiva Lupon tarjoamista muista palveluista.

Logo / Brändi-ilme / Monogrammi / Favicon / Kuvituselementti

Luonnonhoiva Lupon käyntikortit mukailevat muuta visuaalista ilmettä.
Brändi-ilmeen käytön esimerkki hyvinvointialalle Luonnonhoiva Lupon elementeillä.
Logon eri väriversiot Luonnonhoiva Luppo
Painettu kangaskassi Luonnonhoiva Lupon omalla kuvitetulla grafiikalla.

KAUNIISTI SANOTTU

”Logon/yritysilmeen suunnittelu oli vähän työläämpi kuin kuvittelin. Ehdottomasti kuitenkin mielenkiintoinen, avartava ja inspiraatiota lisäävä. Yhteistyö sujui oikein hyvin. Olet ammattitaitoinen ja toit hyviä näkemyksiä esiin.

Lopputulos on hyvä, kaunis, kuvaava, YKSILÖLLINEN. Ihanat värit, joita pitää vaan nyt opetella ja alkaa käyttämään! Näppärät eri logotiedostot, monogrammit ja hifistelyjutut monipuoliseen käyttöön. Kiitos sulle!!!”

Katri, Luonnonhoiva Luppo